Idag blir det ett bildlöst inlägg på bloggen då jag försökt leka lite i photoshop med en bild med hjälp av att använda verktyg i programmet jag inte riktigt vetat tidigare hur jag ska använda. Men så tappar jag känseln i fingrarna pga graviditetssvullnaden så det blev lite jobbigt med andra ord. får se hur det fortsätter, jag kanske får börja använda mig utan musen till datorn igen och prova om det blir mildare, men att använda mig utav styrplattan på min Macbook Pro är så enkelt samt kortkommandon. 
 
Jag har föresten bara tio arbetsdagar kvar tills jag får börja med Graviditetspenningen. Då jag pga utåtagerande ungdomar på jobbet blivit avstängd av min chef från och med slutet av maj så blir det att hinna varva ner och förbereda inför bebis ankomst.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress