Att vakna 05.04 på morgonen när dagens arbetspass är 10.30 - 00.00 känns ju bara sådär. Men vad ska man göra när man vaknar klarvaken med en mysande hund mot magen? Så det blev avv mysa med vovven och försöka somna om. Dock gav jag upp halv sju och steg upp. När kaffetanden värker så måste man ju koka kaffe.
 
Jag hade mycket tid att filosofera nu på morgonen. Om senast ungefär fem månader kommer vi ha en nyfödd här hemma. Ett liv som alltid kommer komma först. Ett liv som kommer förändra mitt liv för alltid. Fantiserade mig in i tanken att bli mamma det kändes helt underbart. Verkligen en dröm att längta efter.
 
Våren har börjat nu och längtar såå tills att snön smälter bort, varmare dagar och knopparna på träden börjar slå ut. Men ännu är det långt bort. Njuter under tiden av ett foto jag fotade för två vårar sedan.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress