Hemkommen efter ett långt kvällspass (11.00 - 23.00). Jag måste säga att jag varit sjukt trött efter 21. Kändes som att jag skulle somna på kontoret men lyckades endå vända det och höll mig vaken. Nu ligger jag i sängen och skriver samtidigt som jag streamar The Vampire Diaries. Jag är inte trött heller nå mer. Men jag hoppas att den snart kommer krypande.
 
En sak som jag verkligen hatar just nu är det ständiga natt uppvaknandet av sendrag i vaderna. Har jag tur så är det bara det ena benet, men ofta slår det till på båda benen. Så att beställa stödstrumpor var solklart val. Idag fick jag hem mitt första par (Vvll gärna prova den innan jag beställer ett till par) Hoppas det hjälper. 
 
Delar med mig av en bild jag schreenshottade från instagramkontot kosogkaos. Hennes gravidbilder är klockrena!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress