Lördag morgon och vaknade vid 04 tiden av sendrag som heter duga. Fick stiga upp och "walk it off" ett par minuter för att det skulle sluta då massage inte hjälpte alls. Lyckades somna om igen och vaknade halv sju ungefär. Det får man som straff när man dricker alldeles för lite vatten/vätska. Jag är redan känslig mot det pga hypotyreosen, men nu som gravid har jag märkt at jag är desto mer känsligare. 
 
Igår var vi på Ms farmors begravning. Den var så vacker! Känslan inne i kyrkan full av familj och vänner kändes mäktig och sorgsen. Detta var min första kyrkliga begravning så mycket känslor spelade in. Kände bebis röra sig mycket när vi satt i kyrkan, så även Bebis var närvarande på begravningen kändes det som.
 
Jag måste säga att jag verkligen älskar Ms familj! Så fina människor som ger så mycket. Både dem som bor nära och dem som rest långt ifrån för att närvara. Jag kände mig full av positiva känslor för alla människor som kommer vara närvarande när bebis väl kommit till världen. En trygghet att det finns så många som bryr sig om oss.
 
Nu ska jag dricka min kopp kaffe framför nyhetsmorgon! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress