Idag har vi varit till Armasjärvi och doppat fötterna i sjön för att svalka oss. Jag och Tintin blötte oss medans M kikade bygget uppe på sin morbrors tak som dem byter taket på. Sedan har vi slagits mot både knott och bromsar och Tintin fick knottbett på båda ögonen så han såg ganska knasig ut runt ögonen då det var svullet under det ena ögat och över det andra ögat.
 
Ingen bebis ännu kan jag konstatera och inte heller några värkar. Känns som Bebis inte vill komma ut, den måste då trivas i magen min.
 
Idag kom jag ihåg att ta med kameran till Armasjärvi, så jag ska försöka komma ihåg att lägga upp bilder på bloggen idag. Jag glömmer helt bort att sätta igång datorn då jag antingen tar vilopauser eller hittar på något på tu man hand med M.
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Det är väl inte så konstigt att den trivs i en så fin mage :P
Mer bilder åt folket :P

Mysigt att svalka sig lite i värmen :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress