13 april 2017

Besök av Annie

Allmänt

 
Finbesök av finaste Annie har jag haft i ett par dagar nu, tyvär var hon tvungen att åka idag då jag jobbar och hon har andra planer för påsken.  Men såå kul som vi har haft det här. Hon åkte endast 1248 Km för att hälsa på, inte så långt va?
 
Vi har fotograferat varandra, Tornedalen och skrattat så himla mycket. Mest åt mig då när jag är superduktig på att vara klumpig. Bildbevis lär nog dyka upp antingen här eller på hennes blogg eller både och. Mer bilder dyker upp i senare inlägg :P
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Massa kramar till dig! Saknar dig! Det var så kul att hälsa på er och jag hoppas jag kan åka upp fler gånger ganska snart :P :)

Svar: Du är välkommen när som helst! :) Bara du säger till i förväg så vi vet ;)
Netasha Sjöberg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress