12 september 2017

Nu är jag Mamma!

Mamma

 
Idag har det gått 44 dagar sedan min fina dotter Olivia föddes! 6 veckor och 2 dagar har redan gått! Jag kan inte vara lyckligare! Min dröm att bli mamma, som jag haft i många år har blivit sann. Jag hade aldrig kunnat tro att det skulle kännas så här underbart, inte ens när jag var gravid och väntade på att värkarna skulle starta. Jag förstod verkligen inte, även fast jag sa till dem som redan är mammor att jag försod. 
 
Dagarna består av att amma (som är såå mysigt) All tid som spenderas med Olivia njuter jag av. Att se henne utvecklas varje dag gör mig så stolt. Hon är verkligen en kopia av mig och M. En blandning av oss båda två med andra ord. Jag har skojat och sagt att det finns synliga bevis att inte brevbäraren var förbi :)
 
Nu ska jag klä på mig för att gå och handla när M kommer från jobbet.
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Så härligt!!! Hon är så otroligt fin (kanske inte konstigt med fina föräldrar). :D
Längtar efter att åka och hälsa på igen och träffa henne första gången! :D
Kramar <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress