Den här veckan har jag varit riktigt trött. Jag har jobbat måndag, tisdag och onsdag dagpass. Så när man kommit hem efter 16.00 så har jag verkligen varit trött. Men den här veckan har jag inte sovit så bra heller utan jag har vaknat mellan 3-4.30 alla tre dagar. Igår var värst då jag vaknade kl 03.00 och inte kunde somna om. 
 
Men det är kroppen som förbereder mom to be att vakna tidigt skulle jag tro. Bebis är väldigt livlig i magen så kanske är därför jag vaknar så tidigt. För igår morse/ i natt så var det disco i magen. Så mycket som Bebis lever om så börjar jag undra om det verkligen inte är två i magen. Men ultraljudet visade bara en, så det blir nog en stark och stor bebis som ploppar ut skulle jag tro.
 
Jag provade föresten att veckla ut skötbordets övre del, lägga på skötbädden och sen de två förvaringsboxarna som jag köpte från IKEA, och gu så nöjd jag blev. Allt fick plats så fint och jag och M kommer ha tillång till det vi behöver vid blöjbyten och klädbyten utan att behöva lämna skötbordet. Vilken dag som helst så dimper det även ner ett paket från IKEA där jag får ett trepack korgar som passar perfekt till skötbordets undre del där man kan ha extra blöjor/krämer/tvättlappar m.m. Jag fick det sista exet dem hade i lager så jag blev så himla glad för det då den var helt slutsåld i mitt varuhus, och även de flesta varuhus i landet.
 
Här nedan kan ni se hur det blev, dock har vi inte placerat ut alla saker ännu, jag är ju beräknad om 78 dagar så det hinner vi, men visst är jag sugen på att färdigställa allt. Sängen kommer vi bygga ihop denna månad, så då kommer det upp bilder då vår fina Luxsäng senarel Här ser ni bild när den är både utfälld och infälld.
 
Jag ska ännu fästa kardborreband på undersidan av bädden och förvaringsboxarna samt sätta fast på själva skötbordet för extra mycket säkerhet.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress