Nu har jag varit hemma en hel vecka. Det har alltså gått en vecka sedan jag började min graviditetspenning. Det har kännts jätteskönt men jag har verkligen behövt vila upp mig. Jag har tagit i genomsnitt 1-3 powernaps per dag så nätterna blir störda av att hitta en bra sovställning och kuddarna faller till golvet så när jag ska böja mig och ta upp dem eller gå ur sängen så leder det till att blåsan reagerar så jag måste på toa. Att sedan somna direkt efter det brukar inte gå så lätt. Detta händer 2-3 ggr per natt, så kanske därför jag behöver mina powernaps.
 
I går så byggde vi ihop bebis säng, och imorse så bäddade jag den. Ooh vad jag längtar efter dig bebis. Det är endast sju (7!) veckor kvar till BF!!!
 
Allt är färdigt här hemma. Vi har kvar att hämta Kommunens underbara babybox i vecka 35 och sen invänta babyskyddet som dyker upp ungefär den första Juli.
 
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Såå fint! Förstår att du längtar!! :D

Svar: Joo 😍💗
Netasha Sjöberg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress