God morgon Söndag! och sista dagen på denna vecka som kan kännas skönt. Varannan söndag tycker jag extra mycket om, för då kommer ungarna hit till vår vecka. Idag är en sådan söndag. Så ikväll när jag kommer hem från jobbet så vet jag att ungarna är hemma, även fast dem mest troligtvis sover då jag slutar jobba 23.00. Men endå känslan att veta att dem är hemma känns super.
 
Och efter sommaren så kommer vi alltid ha ett barn här hemma. Underbart tycker jag. 
 
Igår så plockade jag fram tjockare papper på jobbet, i alla möjliga kulörer och försökte få ungdomarna att teckna, måla o.s.v. Någon enstaka ungdom gav det en liten tid, men utöver det var det bara jag och en kollega som satt och målade till och från i ett par timmar. Här är en bild jag ritade och scannade in när jag var ungefär 17-18 år gammal. Den ritades på ungefär 10x7 cm stora papper i tjockare variant
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress