MIN MAGE
Bebisen rör sig mindre, vilket främst beror på att det är trångt. Barnet väger nu hela 2,1 till 2,3 kilo och är mellan 40 och and 41 centimeter och trycker mot väggen på livmodern. Du är förmodligen ganska bra på att gissa vilken kroppsdel (fot? Armbåge? Arm?) som sticker ut. 
 
EGNA TANKAR
I lördags gick jag in i vecka 33+0 så alltså sju veckor kvar till BF! Det är inte långt kvar med andra ord. Jag mår riktigt bra men jag måste enkänna att jag emellanåt är sjukt trött och tar ett par powernaps per dag.
 
Bebis lever om som bara den i magen, och jag kan tydligt känna att det inte är lika kraftiga sparkar som innan utan det blir mer som puffar i och med att det blir mer trångt för lilla Bebis. Men hittils har inte lillen velat vända på sig, så hoppas den nu snart inom två veckor lyssnar på mamma och vänder sig. 
 
Favorittiden för att leva rövare är på morgonen när mamma varit vaken ett tag och på kvällen när mamma lägger sig i sängen och är redo för sömn.
 
Ooh älskar min Bebiskula! <3
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Fina bebismagen :)

Svar: Tack! 😍 joo den är.såå mysig, och sparkar typ hela tiden
Netasha Sjöberg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress