God morgon! idag börjar en ny vecka i graviditeten, nämligen vecka 35+0. Jag är beräknad om fem veckor, men Bebis beräknas vara "färdigbakt"i vecka 37+0 om två veckor! Så tidigast då får Bebis kika ut. Får se när lillen vill komma ut haha. 
 
I veckan var jag till Aavasaksa i finland och fotade medans M var och åkte Rullskidor. Det var jätteroligt att fotografera och det kändes skönt att komma ut i skogen, men det var inte det lättaste att promenera på ojämn mark och försöka fotografera i olika vinklar, böja sig ner o.s.v. Kunde inte heller ligga på mage ;) haha. Fler bilder kommer senare
 
Här får ni en bild jag fotograferade på "nykläckta" blåbär.
 
 
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Så härlig bild!
Du måste ha sett rolig ut när du fotade :P

Svar: Haha, tro mig, jag såg knasig ut när jag fotade ;)
Netasha Sjöberg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress