Alla funderingar för framtiden bara cirkulerar framför mig. Om senast tre månader och tre veckor har vi ett litet nyfödd barn i famnen. Det känns overkligt samtidigt som jag känner att jag är så redo för att bli mamma på riktigt. mamma till ett barn jag bärt på i nio månader plus/minus. 
 
Vi har nästan allt införskaffat för bebis ankomst. Det viktigaste har vi och de sista småsakerna hinner vi fixa inom en snar framtid. Ska bli så mysigt när vi fått ihop spjälsängen och gjort i ordning beddningen också. just nu känns det som allt ligger i ett hörn i påsar i sovrummet, vilket det gör. Så ska bli skönt att få i ordning allt. Kläder har jag tvättat upp en del men det blir att tvätta igenom allt minst två gånger endå.
 
Jag blev uppassad av Annie när hon var hit, en inbakad fläta beställde jag och som jag blev så nöjd med. Tyvär så överlevde den inte en natts skönhetssömn. :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress