I tisdags, den 25/4 så firade jag och M årsdag. Vi har varit ett par i hela sju år. Och det är inte lite måste jag säga. Såklart så köpte jag en fin bukett till M, romantiker som jag är. :) Till och med hemleverans blev det och M anade inget alls. En fin liten gest på självaste dagen, sen så brukar vi ta tillfället i akt kanske 1-2 ggr per år och åka iväg på tur man hand och ta en hotellhelg med shopping, bio och att bara vara. 
 
Nu fara till jobbet. Sen är jag ledig i dagarna tre. Känns skönt då jag sov klart till ungefär 04.00 inatt. :S så kommer nog somna tidigt ikväll skulle jag tro.
 
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Superfin bukett och kul överraskning :D
Ni är så fina ihop :D

Svar: Jo visst är den! ;) Jag brukar välja blommor till buketten själv med :P du vet konstnärliga ögon ;)
Jag håller med om att vi är fina ihop <3
Netasha Sjöberg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress