Det känns som att jag har så mycket att göra, men jag blir ju trött emellan varven. Både i sinnet, i fogarna och svullen i ben och fötter. Det har varit jättefina och varma dagar här i Tornedalen så det har tagit tid att få ner allt i rabatterna och pallkragarna men nu är det äntligen gjort så då kan jag ta tag i annat här hemma. Och förhoppningsvis orkar jag sitta vid datorn så jag får leka med lite bilder i camera RAW och Photoshop.
 
med 39 dagar kvar till BF så känner jag mig mer än redo. Ska fortsätta rensa ut massa skräp från källaren och slänga på släpet. Det ska sedan vidare till återvinningen. 
 
Nu ska jag äta frukost, tog sovmorgon idag då jag sov dåligt inatt, dessa gravid drömmar som är konstiga och obehagliga har börjat komma mer och mer nu. Så är det inte att bebis kickar på blåsan, eller att jag har konstig sovställning när mina tusentals kuddar (3 st utöver sovkudden) faller till golvet på natten så är det nu även drömmar. Så mellan tre och fyra på natten så låg jag vaken utan att kunna somna.
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Du är så duktig och gör massor :D Kramar till dig :D

Svar: Tack! :) <3
Netasha Sjöberg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress